tisdag 9 oktober 2007

Lite Saga-Fina

Jag har fått en ny jättefin röd vagn! Här beundrar min kill-bästis Julle mig och vagnen. Vagnen är bra för den somnar jag i, annars hade mamman aldrig fått mig att somna på dagarna.
För att sova på natten är det välling som gäller. Mamman vägrar ge mig bröstet på natten numera, så jag får ta till vällingen istället. Inatt drack jag ungefär fyra och en halv flaska välling (mamman hoppas att BVC inte läser detta. Om de gör det så skyller hon på tandsprickningen!). Mamman tycker det är käckt att jag lärt mig hålla flaskan själv nu. Jag är görduktig, som alltid.
Mamman och jag har äntligen upptäckt hur grym jag är på att äta själv. Tomater och ärtor är det godaste som finns. Men riktigt hur grym jag är på detta fattade nog inte mamman förrän hon upptäckte att jag lyckats sno åt mig en av våra egna balkongodlade tomater och satt och njöt. Att den var illgrön gjorde inte mig nåt. Jag tog glatt en till!
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken snygg vagn du har! :D Vad bra att Saga somnar bra i den!
Kram Kicki