torsdag 7 juni 2007

My new moves (I)

Jag tycker det verkar som att jag snart kan precis allt, utom möjligtvis engelska, så där får mamma fortfarande hjälpa mig. Men kolla här bara ska ni få se (jag är faktiskt rätt imponerad själv):


De tror att de kan lägga ner mig på golvet varsomhelst och bara lämna mig där och komma tillbaka när det passar dem. Men då har de fel! Jag kravlar mig lite hit och dit, mer och mer för varje dag som går. T.ex. kan man efter bara en liten stund hitta mig under nån säng.
Det här är ett av de första korten där jag sitter själv. Jag är grym på det nu. Hur rak och fin i ryggen som helst.
Mamma envisas med att fortfarande lägga en kudde bakom mig ifall jag skulle ramla. Men ni förstår väl det att enda orsaken till att jag ibland tippar bakåt är att jag råkat få den Höglundska gung-genen väldigt starkt. Det är ju helkul att gunga fram och tillbaka när man sitter upp och ibland rockar jag loss så totalt att det går lite överstyr. Nästa grej som jag börjat öva rejält på är det här att stå på alla fyra. Bara sen i fredags har jag blivit otroligt mycket duktigare på detta. Jag övar hela tiden och nu går det per automatik att få upp knäna. När jag väl kommit upp börjar jag... ja gissa?! GUNGA förstås!! Gunga är ju såå kul!

Inga kommentarer: