torsdag 7 juni 2007

My new moves (II)

Trodde ni det var slut med nya färdigheter där så har ni inte fattat vilken kopiöst begåvad bebis jag är. Jag har sparat det bästa till sist:

När det blir lite enformigt att gunga på alla fyra som jag nyss beskrev, så kör jag lite armhävningar. Jag går upp på händer och tår liksom. Det går också bättre för varje dag som går. Idag lyckades jag även köra upp rumpan rätt högt i luften när jag stod på händer och tår så här. Wow! Jag undrar vad det ska bli av mig. Fast ibland ligger jag faktistk bara på mage också och då brukar jag headbanga (jag får hänvisa till gung-genen igen där).

Ibland låter jag mamma mata mig med välling! Det kan vara mysigt att se varandra i ögonen en stund medan jag snuttar. Men bröstet kommer alltid att vara godast, det är jag rätt bestämd på.


Ser ni mina alldelles nya TÄNDER? Två stycken där nere har dykt upp och de däruppe är på G.
Nu är det snart bara körkortet kvar. Jag har börjat övningsköra litegrand också faktiskt!


1 kommentar:

Hanna sa...

Saga!! Du är sååååå duktig! Fortsätt nu med riktig mat och börja kryp ordentligt om en månad eller så. Sen kan du ju alla trix utom ett, som jag vill att du lär dig mkt snart: sova hela natten.

Puss på dig
moster Hanna