tisdag 17 april 2007

Mera Saganytt

Mamma säger att jag är världens tötaste lilla tej (hon kan inte säga S och sånt när hon pratar med mig) och blygsam som jag är, så är jag benägen att hålla med. Jag är helt enkelt Sagaprinsessan alltså. Här har jag dessutom en väldigt fin prinsessa på magen.
Jag gillar mina och mammas stunder för oss själva mitt på dan när Ville sover. Det är såklart kul när Ville är med också, jag skrattar mycket åt honom och så, men när mamma och jag är själva så bara myser vi och jag flörtar mycket med henne och försöker muntra upp på alla sätt jag kan.
På god väg att faktiskt bli bruna, säger mamma. Vackra är de i alla fall, mina ögon. Och jag gillar fortfarande att bli pussad på mina tjocka kinder.
Jag älskar verkligen att ligga på golvet och sprattla och greja. Många tror att det inte är kul att ligga på mage så här, men då ska ni testa själva. Det är askul!


1 kommentar:

Anneli sa...

Åh va go du är lilla "Taga"! Verkligen en söt prinsessa som passar fint i rosa du med.

Puss på de tjocka kinderna!