tisdag 17 april 2007

Liten enkät

Hej alla trogna fans!

Hur många läsare har vi egentligen? Är ni gamla stammisar eller nya beundrare? Vad tycker ni om vår lilla blogg? Lämna gärna en liten rad om du läser det här! Det vore kul att se vilka vi når...

---
How many readers do we have? Are you old or new fans? How do you like our little blog? Please leave a comment if you read this!

---
Bonjour! Skriv nån liten kommentar, s'il vous plait, vetja!

---
Hóla! Näe, jag kommer inte ihåg nån spanska heller. Jaja... por favor! Bitte, etc...

---
(Utslagsfråga: Hur många tycker att den här mamman ska gå och sova istället för att blogga nu?)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tittar in ofta! :-D
Alltid lika skoj att få se nya foton på dina små snyggingar!
Hoppas vi får pyssla snart igen!
Kram Kicki

Anonym sa...

Je suis fidèle...

Kan ju inte förvänta mig att folk ska kolla in min blogg om jag inte spanar in andras då och då

Vår prinsessa sa...

Tycker det är jättekul att se vad ni har för er och titta på dina goa barn!

kram kram

Doris

Villeosagamamman sa...

Åååå, tre trogna so far! Så trevligt att höra från er, kicki, Deebs och Doris!

Är ju själv stammis hos Kicki och Doris, men visste inte ens att du hade en blogg Deebs. URSÄKTA! Hit med adressen, bitte!

Kram på er!

Anonym sa...

Det ar kul att fa se hur mina sma kusinbarn vaxer dar hemma i Sverige. Fick ju sjalv vara med Ville pa bade Disneyland och Universal Studios...

Anonym sa...

Jag är en riktig stammis. Jag älskar att se de vackra strålande små barnen. Har de fattat vad en kamera är eller ler de alltid så strålande mot sin mor.
Puss och kram från mormor

Anneli sa...

Hej alla godingar!
Vi tittar in i bloggen kanske sisådär femtielva gånger varje dag, om Moa inte är på äta-flera-timmar-isträck-humör.
Moa har nog världens goaste kusiner förstår ni. Lägg in fler blider nu!

kramar Moa och mamman

Anonym sa...

Hej Ville och Saga och mamman!
Jag och mina föräldrar brukar titta in titt som tätt och kolla på allt skoj ni har för er. Jag har precis börjat träna på dataskrivning, men är inte så duktig än så mamma fick skriva det här, men nu ska jag skriva lite själv också:
mv mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm vcvjjkuf ddf tuiorr

Kram Stella
p.s. det var roligt att höra att ni var inne och kikade på min blogg här om dan :0)

Anonym sa...

Are you kidding, I live to be able to see the sweet little babies I don't get to see in real life.

I feel like I know them even though they don't know me. Please, please, pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeease keep blogging!!!!!! I just love it

Villeosagamamman sa...

Å vad kul med att höra från våra läsare! Tack alla som skrivit till oss.

Och så säger jag bara... Keep looking. Rätt var det är kommer det nåt nytt bedårande.

Lunicrax sa...

jag med... :) fran langt bort ifran. Din RSS-feed ligger i min lasare, sa jag ser nar nanting nytt ar skrivet (mkt anvandbar sak om man har manga bloggar man vill lasa!) Kram!!! (ses vi i augusti??)
/Theresa

Höglund sa...

tjenis, jag får nog benämna mig en ny tittare. men jag kommer att försöka att göra regelbundna stopp hos dig. jättesöta små barn. men framförallt vill jag nog skriva ett mindre publikt brev. min adress är johanna.hoglund@gmail.com
skriv en rad så hör jag av mig.

johanna i kina