måndag 20 augusti 2007

Trötta och glada semesterfirare

Detta är en bit in på första dagen i parken. Alla utom mamman, som var helt hög och inte kunde sansa sig, tog sig en välbehövd lur.
Astrid, wi löv jo!!
Framåt eftermiddagen dag två mutar man lille sonen med en gammaldags klubba, och vips orkar han en stund till!
Ca tre och en halv minut efter att vi satt Ville i bilen kl 18 när parken stängde dag två och vi skulle köra hem, så sov han. Gullebarna! Vilken underbar semestervecka vi hade! Intensiv som bara den var den och det tog oss ett tag att hämta oss igen, men det var det värt!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Hanna sa...

Vilken HÄÄÄÄÄRLIG semester ni haft!!! Synd bara på myggen... men Astrid, hon är bra hon. Inte varje dag som man får kliva rakt in i en saga och vara med. Hur många gånger han man inte önskat det?

Redig Ville som vågade hälsa på Emil!

Anonym sa...

Fy vad kul ni verkar ha haft! Blir nastan sugen pa att aka dit sjalv trots att jag inte har ursakten att ta dit nagra barn... ;)

Villeosagamamman sa...

Daniel: Jag vet!! Jag har ju längtat i så många år efter att ha barn i lämplig ålder så JAG kunde åka dit. Mina förväntnigar var skyhöga efter så många år av drömmar - ändå infriades alla mina förväntnigar, och mer därtill. Det var helt magiskt ofattbart bra!!! Åk dit!!! Det är kul utan barn med. Eller om ni prompt måste skylla på barna så låna nån unge å åk dit!

Astrid hon är bra hon!