tisdag 27 januari 2009

Reklam, typ

De två goa små barnen som bor i den här bloggen kommer förmodligen synas lite här och var i en annan blogg också nu. De kommer fortfarande bo helhjärtat här alltså, men det är så att mamman fått ett fantastiskt roligt uppdrag att blogga sina scrapalster hos Tingtura design, och eftersom mamman scrappar förfärligt mycket om sina telningar, så kommer de synas på denna blogg åxå. Sådär - nu har ni mer att spana in i bloggvärlden!

---

Oups, almost forgot the English version! The mommy has gotten a fantastic assignment as Design Team member for Tingtura design. She will be blogging her scrapbooking layouts of this blog's famous kids in Tingtura's blog. Tingtura is Niklas and Kicki's stamp art company, where they make and design unmounted art stamps for scrapbooking and cardmaking. The mommy is sooooo happy to be working with them "for real," since they are so very talented and their products are so much fun!! :)

2 kommentarer:

PERNILLA sa...

vad kul! jag såg ett alster i den svenska scraptidningen. gillar kortet på skuggfamiljen jättemycket, och lo:n oxå såklart. det är galet kul att scrappa. trots att jag gör nästan samma sak på jobbet så sitter ändå på kvällarna och klipper och klistrar. tv-tittande är ett minne blott. vi borde fixa ihop ngn sverigemormisscrap.

Villeosagamamman sa...

Samma här: jag ser ALDRIG på TV nuförtiden. Jag blir tokrstlös av det, förspilld scraptid, liksom.

Apselut, jag är på en mormisscrapträff! Välkomna till Götet, helst! ;)

Tack, tack för beröm åxå. :)