måndag 13 oktober 2008

Vacker dotter = scrapsugen moder!

Mamman fick just den här bilden av Sagas äldsta moster, som är väldigt duktig på att fota fint med sin braiga kamera. Mamman blir knäsvag av scrapsug av det här fotot. Och nu undrar mamman, som naturligtvis är fullständigt opartisk:

Hur vacker är den här ungen egentligen (opartisk , som sagt!)?
Alltid har vi kallat såna här ögon för "chokladögon", men här blir det ju övertydligt att det begreppet - i jämförelse med chokladkexet - inte på långa vägar räcker till. Så vad ska vi kalla det istället?
Hur snart ska mamman få tillfälle att scrappa detta och vad ska layouten heta?



Ordet är fritt på kommentarsfronten!
TACK Rebecka!!
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Anonym sa...

Den borde heta nåt som tex "90% mörk choklad" eller nåt sånt som står på riktigt mörka chokladkakor *hihi*
Tack för idag, det var väldans trevligt! Hoppas min huvudvärk ger med sig bara... *suck*
Kram Kicki

Vår prinsessa sa...

Hon e lika vacker som sin mamma!!!!! kram sprickfärdig Doris

Unknown sa...

Jag har ingen aning vad LOn kan heta men vacker dotter det har du helt klart. Använd orden ögon och blick på något sätt så ska det nog bli bra tror jag.

kram kram

Villeosagamamman sa...

Jag kom på det strax efter jag skrev det där: ÖGONGODIS. Det där med 90% var smart. Ögongodis 90% Cacao

hihihihi. nån som ska framkalla på frontweb snart?

The Mathews Family sa...

I wish I looked that cute when I'm eating a cookie and end up with it all over my face!
-Jessica