torsdag 8 februari 2007

Sagas välsignelse

Jo, jag fick ju en massa fina namn alldeles officiellt häromveckan. Tänkte visa lite goa bilder på det. Mamma hade klätt upp mig till tänderna med vit klänning, som jag spydde men inte bajsade ner, och vita lackskor och strumpbyxor med spets på rumpan.
Jag tycker att jag är jättejättesnygg här. Mamma säger ju att jag heter Saga-Fina nu och det stämmer ju.
Pappa, mamma och storebror var också vackra.
Min pappa är den allra bästa pappan! Han gjorde sitt jobb jättebra. Tack!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

How is it there is no comment on the ever so sweet pictures of the sweet princess and her family. I think you are all wonderful. Thank you for having pictures up for me to see. I almost feel like I was there.
I love you all

Anonym sa...

Hej Saga-Fina!
Jag tycker också du är väldigt fin. Tycker speciellt om dina söta lackskor, kanske jag kan få låna dom på söndag? Nu hinner jag inte skriva mer, är fullt upptagen med att bajsa.
Vi ses, krya på dig!
kram goa-Moa