söndag 25 februari 2007

En liten Sagas miner

Hej! Jag gillar ju att ligga på mitt skötbord och här följer en liten uppvisning av mina olika miner som jag kör då. Mamma verkar vara väldigt road av dem.
Här kör jag min farliga min: "Kom an, kom an pirater!!" Se upp för mina fäktande knytnävar säger jag bara, muhahahaaaa!
I nästa sekund är jag mitt vanliga änglalika jag. Här övar jag lite primärsånger.
Och sen ibland är jag lite full i bus eller bara lite liksom häpet storögd. Det är mycket nytt i den här världen som jag ofta förundras över.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hon ser ut att ha bråttom ut i stora vida världen. Förberedd på allt som eventuellt kan hända. Kram lilla going.

Anonym sa...

Hon ser ut att ha bråttom ut i stora vida världen, förberedd på allt som kan hända. Kram lilla going

Hanna sa...

Knubbiga, gossiga sötnos!!

Hanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.